„Mamy wiele czynności związanych z kontrolami gwarancyjnymi, które głównie opierają się na sprawdzeniu prawidłowego funkcjonowania danego obiektu. Podczas takich prac dokonujemy sprawdzenia najbardziej narażonych komponentów, dodatkowych regulacji, czy też drobnych korekt” – podkreśla kierownik serwisu Tomasz Wojtala.
Nie brakuje również napraw i bieżących wymian na obiektach które pracują już od dłuższego czasu. „Część elementów ulega naturalnemu zużyciu takich jak: wałki napędowe, czy też zębatki. Na całe szczęście nie mamy najmniejszych problemów z ich dostępnością, więc wymiany odbywają się na bieżąco” – podkreśla pan Tomasz.
Do tej pory serwis spisuje się wyśmienicie. Obiekty działają, a wszystkie problemy rozwiązywane są na bieżąco, choć jak to w życiu bywa, czasami trafi się trudniejszy temat, który wymaga dogłebniejszej analizy i testów w siedzibie firmy, a następnie zostaje wdrożony na obiekcie.