Witamy na odświeżonej stronie feerum.pl. Mamy nadzieję, że poruszanie się po niej będzie dla Państwa przyjemnością a odnalezienie potrzebnych informacji znacznie prostsze.
W ciągu ostatnich kilku lat zmieniliśmy się bardzo i chcieliśmy, aby znalazło to swoje odzwierciedlenie także na naszej stronie internetowej. Stąd nowy logotyp oraz cały system identyfikacji wizualnej.
Nowa linia kreatywna
Na co dzień realizujemy kompleksowe zespoły suszarniczo – magazynowe, składające się z silosów, szerokiej gamy suszarni i niezawodnych systemów transportu ziarna. Jesteśmy obecni w 12 krajach, w Europie i Azji. Zależało nam na tym, aby nowy system identyfikacji wizualnej był nowoczesny, miał globalny charakter, ale jednocześnie był unikalny nie tylko w branży przemysłu rolniczego. Grafika w postaci kłosa zboża została uproszczona tak, aby można w nią było wpisać literę „F”, nawiązującą do nazwy spółki. Zrezygnowaliśmy z zapisu „S. A.” w logo, ponieważ był on niezrozumiały dla wielu naszych zagranicznych Klientów i Kontrahentów.
Dojrzałość i ambicja
Zastosowane w nowym logo kolory nie są przypadkowe. Poszukiwaliśmy kolorów, które przyciągną uwagę naszych Klientów, ale jednocześnie odzwierciedlą wartości i cechy FEERUM. Wybraliśmy pomarańcz jako wyraz naszego zaangażowania, pasji, dbałości o jakość każdego produktu FEERUM i determinacji w dążeniu do doskonałości. FEERUM jest stabilną firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, cechuje nas dojrzałość i doświadczenie, odzwierciedleniem tego jest kolor grafitowy.
Wracamy jak bumerang
Nie boimy się wyzwań, ani trudnych zadań. I choć poprzednie logo towarzyszyło nam przez ponad dekadę, wierzymy, że nowy logotyp oraz sygnet spotka się z miłym przyjęciem zarówno w kraju, jak i za granicą.
– W nowym logo najbardziej spodobał mi się pomysł sygnetu. Brakowało mi do tej pory jednego znaku, z prostym przekazem, który oznaczałby – „to jest FEERUM”. W sygnecie zawarta jest jeszcze jedna dodatkowa informacja. Część litery „F” to nic innego jak bumerang. FEERUM jest jak bumerang. Często wracamy do naszych Klientów. Po latach rozbudowujemy obiekty lub wprowadzamy lepsze, zaawansowane technologicznie rozwiązania – mówi Daniel Janusz, prezes zarządu FEERUM S.A. i autor koncepcji pierwszego logo firmy.
Nowa strona www.feerum.pl oprócz pełnego portfolio produktów zawiera również uaktualnioną listę inwestycji FEERUM zrealizowanych w Polsce i na świecie. Serwis został dostosowany do wymogów urządzeń mobilnych.